לילך סבט לוגו

מיגרנות וכאבי ראש

טיפול קרניוסקרל נותן מענה במקרים רבים שתרופות וטיפולים אחרים לא עזרו ומשפר את איכות החיים !

טיפול קרניוסקרל עוזר לכאבי ראש

מיגרנות וכאבי ראש הם תופעה שכיחה למדי הפוגעת באיכות החיים של אנשים ונשים רבים. גם ילדים סובלים מכאבי ראש, לפעמים כרוניים. סיבות שונות קיימות למצבים אלו,חלקן נכיר וננסה להמנע או לפתור בדרכים שונות.
גורמים אפשריים: תזונה, יציבה או ישיבה לא נכונה, מתח שרירי, מתח ולחץ נפשי, חבלה, גם בגיל צעיר. אצל חלק גדול מהסובלים מכאבי ראש ומיגרנה הגורם אינו ידוע ויתכן אף מלידה. הטיפול עוזר לסוגים שונים של כאבי ראש, כולל קלסטר הדק, מיגרנה, כאב כרוני. אפשר לטפל גם במקביל לנטילת משככי כאבים וכעזרה בהפחתת המינון.

הרופאים מציעים לנו משככי כאבים שונים שלחלק מהאנשים עוזרים, לאחרים פחות ולעיתים אף מזיקים בתחומים אחרים כריכוז, שינה עיכול ועוד. למרבה הצער, שום כדור עדיין לא מנע את הישנות התופעה.
הטיפול מתאים גם לנשים בהריון!

סיפורים מהקליניקה:
1
. לפני כחודשיים הגיעה אלי בת 11, המתלוננת על כאבי ראש מאז שהחלה לדבר. לדברי אמה, הילדה נולדה בלידת וואקום והיתה תינוקת לא רגועה. בגיל 4, כבר גילתה ששוקולד מחריף את הכאב. בעבר טופלה בתחומים שונים של  רפואה משלימה ללא הקלה משמעותית. בטיפול במרפאת כאב באיכילוב, לא נמצאה סיבה והיא למדה היפנוזה עצמית להפגת הכאב, העוזרת רק כאשר היא מתרגלת אותה.
לאחר הטיפול הראשון, חוותה הילדה כאב ראש חזק מהרגיל, אך במשך כשלושה ימים לאחריו ללא כאבי ראש כלל. כאב הראש חזר לאחר קבלת חיסון(שפעת החזירים, למי  שזוכר). לאחר טיפול נוסף, נעלמו כאבי הראש וחזרו לפרקי זמן קצרים של כחצי שעה לאחר אכילת מאכלים מעובדים המכילים שוקולד, צבעי  מאכל  וח.שימור כשוקולד, עוגיות וממתקים.
כיום אותה ילדה אינה נעזרת יותר בהיפנוזה העצמית, מרגישה טוב וללא כאבי הראש שליוו אותה לאורך שנים

2. ילד אחר, גם  הוא בן 11, הגיע לטיפול עם סיפור של כאבי ראש תכופים. עם כל טיפול, ניכרה הקלה ברורה בכאבי הראש. לאחר טיפול חמישי- נותר כאב ראש אחת לשבוע, ביום בו הוא לומד שעות רבות מהרגיל. בתשאול, נתברר כי הילד אוכל באותו יום "מנה חמה" של חברה מסוימת. בבדיקה בבית, לאחר שאכל את אותה "מנה חמה" התעורר שוב כאב הראש והוכח הקשר ביניהם.

3. אחת מהמטופלות הראשונות שלי, בת 50, הגיעה בגלל תלונות על מיגרנה תכופה וכואבת המקשה עליה לתפקד. לאחר שלושה חדשים, בהם הגיעה אחת לשבוע, שאלתי לשלום המיגרנה. לשמחתי, נתברר כי התכיפות והעוצמה של המיגרנות ירדה.

100_1228-s

כיצד עוזר טיפול קרניוסקרל להקלה וריפוי מכאבי ראש ?

בגוף בריא, קיימת תנודה קרניוסקרלית המופיעה באיכות טובה ותדירות קבועה בכל אזור. תנודה זו עדינה מפעימת הלב או הנשימה ומשקפת את מצב הרקמות ואיברי הגוף. מיגרנה וכאבי ראש עשויים להיגרם ממתח שיפריע לתנודה פנימית: מתח באזור הכתפיים או הצוואר, מתאונה, מתח נפשי או אפילו מלידה. למעשה מתח בכל אזור בגוף ומסיבות שונות יכול להשפיע על התנודתיות הקרניוסקרלית ולהתבטא ככאב ראש.

טיפול קרניוסקרל עוזר להחזרת התנודתיות הפנימית לכל מקום בגוף ולהחזרת האיזון!

  • חיזוק התנודה הפנימית משפרת את זרימת הדם והלימפה, עוזרת לשחרור שרירים וכל רקמה מכווצת אחרת הגורמת למתח ולכאב.
  • הטיפול מביא למודעות גבוהה יותר של האדם לעצמו באופן מודע ושאינו מודע. בעקבות הטיפול, מטופלים רבים לומדים לשים לב יותר לעצמם:

– מילוי הצרכים באופן מותאם יותר (שינה, שתיה, מזון, פעילות)
– הבנת הקשר בין חשיפה לחומרים/מזון/מקומות והתעוררות הכאב
– שינוי דפוסי חשיבה והפחתת מתח



זה עוזר לתמיד? את משחררת, אז למה שלא יחזור?
כי אני לא משחררת. המגע, משקף לגוף היכן נמצאים המתחים ורק כאשר המטופל מרגיש שהוא יכול לעמוד בשינוי, השינוי מתרחש.

*מספר הטיפולים שונה מאדם למשנהו. לא אצל כולם התגובה מהירה, אך אצל כל מטופל ניכרת הקלה משמעותית תוך זמן קצר יחסית.

הטיפול הקרניוסקרלי נותן מענה במקרים רבים שטיפולים אחרים לא עזרו ומשפר את איכות החיים. לא אצל כולם התגובה מהירה, אך כמעט אצל כל מטופל ניכרת הקלה משמעותית תוך זמן קצר יחסית.
הטיפול עוזר לכאבים שונים, מיגרנות, טנטון, סחרחורות, כאב במפרק הלסת ועוד

לקביעת תור לטיפול 054-7915946 או לחץ כאן

***במקרים של כאבי ראש פתאומי חזק חדש, כאב ראש חדש הנמשך ומחמיר לאורך זמן, כאב ראש בנוסף למחלה אחרת או יחד עם סימנים נוירולוגים יש לפנות מיידית לרופא!

שיתוף הכתבה

השאר תגובה

שיטת קרניוסקרל

טיפולים הוליסטיים שמטרתם להעצים את נשימת החיים בגוף כדי לחזור לקו הבריאות. הטיפולים יעילים לטיפול במחלות ובעיות שונות ברובד הפיזי והנפשי.

לקריאה נוספת >>

עקבו אחרינו

כתבות אחרונות:

מי מטפל במטפלת?

אני אוהבת לטפל. בעבר, טיפלתי המון. מאוד נהניתי לטפל ולתת, חשבתי שככל שאטפל יותר, כך אהיה יותר חזקה ובריאה יותר. המציאות היתה אחרת. יום אחד לאחר תקופה בה טיפלתי באינטנסיביות הרגשתי מותשת לחלוטין ללא כוחות. גם למחרת לא התאוששתי. כשעיבדתי

להמשך קריאה »

איך להרגיש את קו האמצע? תרגול מונחה

קו האמצע, הקו סביבו כל הגוף מתארגן החל מהתעברות והופך עם ההתמיינות וגדילת העובר לחוט השדרה. התרגול מיועד לכל מי שרוצה להכיר ולהבין את מהות הטיפול ולהתנסות באופן עצמאי. מצרפת לכאן הקלטה של התרגול כדי שתוכלו גם אתןם לתרגל עם

להמשך קריאה »

מה הכוונה בללמוד טיפול עצמי?

אחד הדברים שהצבתי לעצמי כיעד, הוא להנגיש את הקורס לכולם ולמצוא את הדרך איך ללמוד טיפול עצמי בקלות בלי לשבת לשעות של מדיטציה, או תרגול הדורש משמעת והקפדה. אצלי ואצל מטופלים מה שהכי מצליח, אלו הדברים הכי פשוטים, שניתן לעשות

להמשך קריאה »