לילך סבט לוגו

סדנאות מגע מודע

סדנה ייחודית של 2 מפגשים מרתקים ומשני תפיסה, בה נלמד איך להשתמש במגע באופן אחר, שיהפוך את הטיפול למדויק ומוצלח יותר לשני הצדדים וישדרג את איכות העבודה והחיים שלך.


אם אתם מטפלים במגע או בתחומים אחרים, הסדנא הזו היא בשבילכם!

  • הסדנה תעמיק את יכולת הטיפול שלך בכאבים גופניים ומתחים רגשיים.
  • נשפר ונחזק את הקשר עם המטופלים
  • נקבל כלים ללמד את המטופלים שלנו לשים לב לעצמם, ולקחת חלק פעיל בתהליך
  • נלמד לשים לב למה שקורה לנו כמטפלים, לווסת את האנרגיה שלנו ולשמור על עצמנו

 

מהו מגע מודע?

מגע מודע הוא מגע מלמד, מקשיב ומעורר הקשבה.
מגע המאפשר קבלה, הכלה, שיקוף והתבוננות.

באמצעות מגע מודע אנו מלמדים את המטופל לשים לב לעצמו, לבדוק כל פעם מחדש מה נכון לו, מתי נכון ואיך.
צורת עבודה זו משתפת אותו בתהליך הריפוי ומזרזת את ההחלמה שלו.

בגישת הטיפול של מגע מודע גם המטפל לומד לשים לב לעצמו
ולשמור על ויסות עצמי והקשבה עמוקה פנימה והחוצה במהלך הטיפול
תשומת הלב של המטפל לעצמו ולמטופל, מאפשרת סביבה טיפולית מרפאה ויוצאת דופן.

איפה, מתי וכמה?

2 מפגשים בסדרה באורך 3.5 שעות 

למידע והרשמה לסדנא הקרובה
התקשרו/שלחו הודעה אלי – 0547915946

אם אתם מטפלים במגע
–  הרוצים למנוע שחיקה מסיבות כגון: עומס בעבודה ואורח חיים, דרך הטיפול, הרצון להצליח ואם בגלל מטופלים "שואבי אנרגיה".

– הרוצים ליצור תקשורת טובה עם המטופל למיקסום פוטנציאל המפגש והתהליך הטיפולי
– להעמיק בהבנה של אתיקה טיפולית
אם אתם מטפלים מתחומים אחרים:
– הרוצים להיעזר במגע כדרך להגברת שיתוף הפעולה של המטופל וכדרך לשמור על עצמ
ם
להורים
ללמוד איך לשים לב לעצמכם, כדי להכיל את הילד ולתמוך בו להתפתחות בריאה
לחזק את הקשר עם הילד
לתת לילד כלים לשים לב לעצמו

 

מהסדנא תצאו עם

כלים לייצר קשב משמעותי עם צרכי המטופל הספציפי

✅ כלים להעמקת יכולת הטיפול בכאבים גופניים ומתחים רגשיים.

✅ תדעו ללמד את המטופלים לשים לב לעצמם, ולקחת חלק פעיל בתהליך

✅ תוכלו לשים לב למה שקורה להם כמטפלים במהלך הטיפול, לווסת את האנרגיה שלהם ולשמור על עצמם

✅ תדעו לשמור על המטופלים למניעת ראקציות

  להרשמה התקשרו/שלחו הודעה אלי – 0547915946

מטפלים שהשתתפו בסדנת מגע מודע מספרים:

  • לקחתי מהסדנה את הרעיון של יותר הקשבה ופחות עשייה. הפחתת עשיית יתר – זו הפעם הראשונה שאני באמת מבינה למה הכוונה בפועל
  • למדתי כמה חשוב להצלחת הטיפול להקשיב גם לגוף שלי ולעצמי, שההקשבה הזו, עזרה גם למטופל שלי להיות הרבה יותר בחיבור וקשב לעצמו
  • הרעיון של התמקדות בגוף שלי במהלך הטיפול, ותוך כדי גם בגוף של המטופל ובמה שהוא מזהה בעצמו מתוך ההתמקדות הזו, פתח לי דרך חדשה לתקשורת.
  • עכשיו הרבה יותר ברור לי מהו ניתוק ומה לעשות איתו
  • המושג "משבר ריפוי" קיבל זווית ראיה אחרת שמרגישה לי נכונה יותר ועוזר לי היום
  • ההבנה שעלי קודם להתמקד בעצמי, מלווה אותי מאז הסדנא ויש הרגשה שהיא משפרת את כל החוויה שלי בטיפול
  • מאז הסדנא, אני רואה את השיפור אצל מטופלים ביכולת להבין ולהפנים בקלות את הדרך לשפור מודעות דרך דברים קטנים
  • אני מרגישה שהמושג "כאן ועכשיו" קיבל פן/נפח מעשי וממשי שתורם לטיפול
  • מטופלות באות, נשכבות ורק מחכות שאטפל בהן.
    עכשיו אני מבינה שעל השאלה האם הכל בסדר? הן אומרות כן, אבל למעשה הן לא באמת מחוברות לגופן.

המפגשים יתקיימו ברחוב קהילת  ונציה 10, תל אביב

ימי א, 15.12.19
        22.12.19
בשעות 10:00-13:30

העלות 600 ש"ח בלבד

להרשמה התקשרו/שלחו הודעה אלי – 0547915946

שיתוף הכתבה

Comments are closed.

שיטת קרניוסקרל

טיפולים הוליסטיים שמטרתם להעצים את נשימת החיים בגוף כדי לחזור לקו הבריאות. הטיפולים יעילים לטיפול במחלות ובעיות שונות ברובד הפיזי והנפשי.

לקריאה נוספת >>

עקבו אחרינו

כתבות אחרונות:

על הבריאות

הבריאות אינה אובדת    Health Is Never Lost תרגום מתוך מאמר של ג'ם ג'לוס בריאות הינה מצב קבוע. זהו ביטוי לכוח אוניברסאלי הפועל בכל אחד מאתנו. בריאות אינה אובדת או חולה. ברוב המקרים אנו רואים כמה קל למטפל להתמקד בבעיה, קיבעון,

להמשך קריאה »

גלים ומקצבים – The Tide

  המקצב הקרניאלי      CRI – Cranio Rhythmic Impulse המקצב הקרניאלי כשמו, מיוחד לתנועה של נוזל המוח והשדרה ולתגובת הרקמות לתנועה. זהו תפקוד פיזיולוגי בתוך הגוף. תנועה זו הינה האופן בו מגיב הגוף הפיזי לנשימת החיים. ה- CRI מתבטא ביחס לציר המרכזי

להמשך קריאה »

הטבע ההולגרפי של הגל

הגל עשוי להתבטא בדרכים שונות, בהתאם לרובד או למימד שתקלוט אותו. פרנקלין סילס, מורה אוסטיאופת לקרניוסקרל באנגליה, תאר את המערכת הקרניוסקרלית כהולוגרפית. כל הרבדים של הגל והמימדים של התפקוד כרוכים אחד בשני. כל אחד יופיע בזמן שונה, בהתאם לטבע הבעיה

להמשך קריאה »